nuffnang

Thursday, July 21, 2011

Bengkel Asas Fotografi 2011

Pada hari Sabtu 16 Julai 2011 , Aku , Bendi , Aman dan juga Aqeel telah menghadiri Bengkel Asas Fotografi 2011 di bawah anjuran Rakan Muda Sepang bertempat di Pejabat Belia dan Sukan , Putrajaya . Memang best and murah sebab just bayar fees RM15 . RM15 tau ! Murah tu ! Kalau kat tempat lain mau makan ratusan ringgit . Siap dapat makan Nasi Ayam lagi untuk lunch kitorang . Hehehe . Sambung balik . Event start pukul 10 . Punya la awal kitorang datang . Pukul 8 lebih dah sampai sana . Memang tercangak macam orang x betul la jawabnye . Hahaha . Nasib baik x dengar cakap Aman gerak pukul 7 . Kalau x lagi la macam orang bodoh tunggu kat situ . Hahaha :P Btw , kitorang dengar ceramah sampai dah naik bosan . Kitorang sebenarnye tunggu photo shot time je . Hehehe . And then habis je ceramah kitorang pergi la photo shot time for the photo competition . Photo competition tu ada banyak ketegori and I win the Most Beautiful Abstract Picture . Macam x percaya bole menang sebenarnye . Hahaha . Jangan riak Aizez :P And then ada 1 perkara yang sangat x seronok yang bole buat aku bergaduh kerana jaga nama baik . Kitorang kena tuduh curi lens our teacher yang mengajar kitorang semua . Memang angin . Sumpah aku nak tumbuk budak gemok babi yang tuduh aku tu . Siap dia boleh cakap lagi 'Kalau x curi xyah la marah' . Oi gemok hodoh + bodoh ! for your information sape x marah kalau kena tuduh curi bende yang aku sendiri x pegang and x penah nampak pun . Kalau aku tuduh kau curi pun kau marah kan ? Haih . Apa ke bebal la otak kau gemok . Dah la gemok . Cakap x pakai otak . Aku rasa otak kau nie lagi kecik dari badan kau yg besar tu bodoh . Bajet 3 line ea . Siap salam nak cangkuk aku bagai . Bangang . Ngn budak mcm aku pun nak salam cangkuk . Nampak sangat kau bodoh . Simpan salam2 kau tu . Aku x goyang la gemok babi . Nasib kau . Kalau aku dah marah camni memang bole buat karangan . Hahaha . Btw , tutup kisah si gemok bodoh tu and kisah photography nie . Moh tengok gambo sikit :)



Aman AVANZATO . Vroommmmm :P


Bendi :P


Aqeel :)


Bendi , Aman and Aqeel :)


Bendi and Aman :)


Nie ha dia menara KBS kalau hangpa suma nak tau :P


Bunga-bungaan :)


Photographer Terhebat ! Hehehe :P


This is the picture that I snap and won the Abstract Categories :)


Aman mengambil wudhuk . Solat Time :)


Sungguh mengagumkan . Kalimah Allah SWT :)


Adik nie sangat sangat sangat COMEL ok :))


FLORIA 2011 :)


Gubahan Bunga :)


Upacara penyerahan sijil .

No comments:

Post a Comment

Friends Frienz Friendzes :)