nuffnang

Wednesday, April 13, 2011

Sepetang di IKEA

Semalam , hari Selasa , 13 April 2011 , saya dan bersama 6 orang rakan perempuan saya . Eceehh . Skema je ayat . Hahaha . Kiteorang pegi IKEA untuk cari barang barang untuk Final Garde Manger nanti . I only window shopping coz xde duit . Hahaha . Nak beli pisau pun dok pikiq bnyk kali . Hehehe . Periuk Terbang group la yang rajin beli barang barang . Hahaha . Yang penting Nina lak datang IKEA beli pokok . Hahaha . Btw , saya p makan meatball hari tu . Makin lama mkin keciq . Awat ea ? Pelik beno . Last year masa bukak pose dulu saya p xda la kecik . Siap nak makan dlu nk kena belah 2 sebab besaq sangat . Sekarang lak telan sebiji pon xde hal . Hadoi . Polek bebeno . Huduh nya bahasa . Hahaha . Tapi yang penting saya enjoy kuaq dengan korang sume . Besh besh . Pasni kuaq lagi orait. Hehehe . Thanks to Murni sebab bawak jalan jalan . And thanks sebab x suruh bawak keta . Kaki den dah lenguh time tu . Hehehe . Moh tengok gambo . X banyok mana pon tapi ok daripada takda . Hehehe .


Me with Periuk Terbang group .


From left back Irnny , Murni , Dayang and behind me is Naz . Kau ingat aku x tau kau kt belakang aku ye Naz ? hehehe .


Just me . Again with annoying smile .


Depa syok tengok Irnny bawak keta . Hehehehe .


Me and Nina .

- I will edit it back because most of the picture from my adik iaitu Azini . Asyik camera kau je jadi mangsa aku . Hahaha . Sabo je . :P -

- See u guys again next time . -

- Selesai typing and if i have done anything wrong like typing error or something just tell me okay . I will edit it back . -

- Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh -

No comments:

Post a Comment

Friends Frienz Friendzes :)