nuffnang

Wednesday, May 11, 2011

Kawan Susah atau Kawan Senang

Ada kawan susah . Xde pun susah . Adoi . Disini saya nak cerita pasal kawan yang bila kita susah xde bila senang menepek dengan kita 24 hours . Kawan but bila aku susah korang tolak tepi . Bila senang masing-masing kalau boleh nak melekat dengan aku . Korang dengar cakap perempuan tu tapi cakap aku xde lak nak dengar . Bila perempuan ada masalah kau dengar je cerita perempuan tu . Kemain laju . Pantang . Sampai sanggup pulau aku . Aku yang x bersalah aku kena pulau . Hadoi hadoi . Sabo jela . Aku just nak cakap beware from that woman . Dari luaran memang lawa macam bidadari la sial . Tapi kat dalam hati tu macam iblis . Hasut orang sana sini . Sebelum korang terkena baik korang chow cepat . Kalau dah terkena baru tau . Macam monyet makan belacan nanti . Hahaha . Dah . Tu je aku nak cakap .

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh .

Amin . Selesai Sudah .

No comments:

Post a Comment

Friends Frienz Friendzes :)