nuffnang

Tuesday, June 28, 2011

Love That 'Truly' 1st Sight for Me :)

Post bodoh hari nie adalah tentang apa yang aku rasa yang sememangnya dah lama takdak dalam hati nie . CINTA . bila ckp pasal cinta ja masing2 dok menggelupuq nak tau kisah hidup orang tu punya cinta la hapa la . pantang dengaq suma nak tau . haish so , hari nie aku nak post la sbb aku sendiri rasa apa benda alah cinta nie . so , mula nya kisah aku kenal dia nie kat dlm fb . aku biasa la . random ja add orang kat fb . kalau depa sombong memang awai2 lagi aku dah tekan link 'UNFRIEND' tu . hahaha . orang cakap just nak kenal ja . bukan nya aku nak ajak romen ka apa . just nak kenal ja kan tapi depa dah sombong apa boleh buat . Haish . Kan dah lari tajuk dah nie . sambung balik . dia nie ok . tak sombong . dia layan ja means dia comment ka chat ka tak sombong nak balas . so , aku pun comment and chat la . mula2 aku just rasa nak kawan ja dengan dia . but lama2 timbul perasaan sayang dekat dia . aku pun taktau macam mana boleh jadi macam nie . padahal aku dah malas nak cari girl nie sebab benda yang berlaku dekat aku dulu . sadis . tapi dengan dia aku rasa lain . tenang ja . perasaan jeles gak la tengok dia dok comment dengan laki lain . hahaha . bodoh . and dia la orang 1st yg tau sebab apa aku break dengan ex aku dulu yg dah couple 3 and half year tapi habuk pun takdak . nak buat camna . jodoh takdak . kekeke . continue balik . aku care gila pasal dia . apa yang dia taktau aku bagi tau . apa yang dia runsingkan aku tenangkan dia . senang ceta aku ni sanggup buat apa2 untuk dia . tapi 1 ja aku tak mampu . iaitu confess dekat dia yang aku sayang dia . aku taktau kenapa aku tak boleh confess dan setelah aku selidik lama2 pasai apa aku tak boleh nak confess baru aku tau aku nie EGO . ada pada setiap lelaki . standard la tu . aku pasti aku boleh dapat dia tapi sekarang dah not sure . and lagi aku takut sangat tak dapat dia . bagi seseorang lelaki apabila depa dok mengayat pompuan and dah terangkan isi hati depa but pompuan tu ckp dia just anggap sebagai kawan itu adalah satu kemaluan . eh silap . itu adalah 1 perkara yang malu dan tak boleh diterima . tu apa yang aku rasa sebagai lelaki sebab aku lelaki . kekeke . and aku takut sangat even aku dah couple pun dia tak dapat terima perbuatan jahat aku yang pernah aku buat dulu . so , tu dia perkara2 yang buat aku tak boleh nak jelaskan perasaan aku . and lagi 1 dia lebih tua dari aku . orang lebih tua dari kita susah untuk terima orang bawah umur depa coz banyak kerenah . dan awak jauh dari saya . kekeke . so , daripada sure aku boleh dapat dia sekarang aku dah 100% sure tak dapat dia . kat sini ja la yang aku boleh luahkan isi hati aku yang dah lama aku pendam dari dulu sampai la nie . so , kalau dia baca nie saya nak awak tau saya sayangkan awak . betul betul betul sayangkan . bukan untuk mempermainkan perasaan awak tapi saya betul betul ikhlas . saya memang jahat tapi saya janji saya akan ubah perangai jahat saya kepada baik even awak taktau jahat saya macam mana . saya akan ubah demi Allah SWT , family dan awak . mungkin awak just anggap saya sebagai kawan or adik but saya tetap nak bagitau yang saya sayang awak sangat sangat sangat :) terima kasih kerana bagi saya kenal diri awak . terima kasih :)



Did I ever fall for someone I know I shouldn't? YES
I try hard to fight my feelings, but I just couldn't .
I fall deeper with each passing day,
But I try to hide it in every possible way.
Your only a friend, and nothing else--
That's the lie I keeping telling myself.
I keep on saying that you just a bud,
But deep inside, I'm falling in love with you.
I get so giddy when I saw your face,
But keep reminding myself it isn't right.
A simple glance turns into a stare,
But I pretend that I don't care.
It's "not right" for our two to be.
Is that why I hide it so no one can see?
But how long will I pretend?
Keep lying that you just a friend?
Perhaps my feelings I can never show.
Perhaps it's "wrong" for you to know.
Our friendship can't be risked over this,
So being your boy is an impossible wish I kept until now... ;)

No comments:

Post a Comment

Friends Frienz Friendzes :)