nuffnang

Wednesday, June 8, 2011

Port Dickson : Glory Beach Resort

Minggu lepas hari jumaat 3 hari bulan saya pegi brcuti kat pd ngn family kat pd sbb ada family day anjuran tempat kerja abah saya buat . kalau nk ikutkan hati memang bosan pd sebenarnye tapi nak buat camne . dok umah lagi bosan jadi saya pon ikot jela . Seriusly bile sampai sana saya rasa bosan melampau sbb xde kwn la dow . sangat2 BOSAN . ank kwn2 abah saya lak sume nye mcm x sekepala dgn saya . mksud sekepala tu seperti boleh bahan membahan , gurau senda . nie saya tgk sume hadoi . klu dok ngn dorang 1 jam pon dah kusut ini kan 3 hari . masak beb masak . hahaha . nasib la ada anak kwn abah yg saya dah lama x jumpa since family day tahun 2000 bpe ntah . hahaha . masa tu saya budak and dia budak lagi . saya still ingat muka dia dan dia still ingat muka saya . auuuuwwww . hehehe . dia pun kepala gila2 macam saya gak memang masuk la . hehehe . so , saya lepak la ngn dia . cari gadis pun dgn dia . cuci mata dgn dia . hahaha . dan terjumpa la si gadis comel nie dgn family dia . malas mention nama . bahaya . hahaha . btw , daripada cuti yg membosankan ia bertukar kpd cuti yg menyeronokkan . hahaha . mai lihat gambaq sikit . x banyak pon . sikit je :P


Abg2 Dayak perform main api . Syok gila babibabibabi . hahaha :P


view Pantai PD


ikan arapaima (naga) . sumpah besar gila babibabibabi . kalau
badan besar macam aku pun selamber je ikan nie telan . hahaha :P


Swimming Pool Glory Beach Resort .


View pantai time pukul 2 - 3 ptg .


Comel awek nie :) hehehe :P


Firdaus and Fahmi .


masa sukaneka ' Balingan Kasih ' .



Dinner Family Day .


My Abah , Me and My Adik .


No comments:

Post a Comment

Friends Frienz Friendzes :)