nuffnang

Sunday, June 12, 2011

Saya rasa saya suka kat dia . Maksud saya suka suka suka :)

Kenapa bila pandang dia je aku rasa layu je ?
Kenapa aku rasa resah je tgk dia ea ?
Kenapa aku ambil berat pasal dia ?
Kenapa aku tak berani nak kata dia yang aku sayang dia ?
Kenapa kata2 manis tak terucap dari mulut aku seolah2 seperti mulut aku dijahit ?
Kenapa aku sanggup pujuk dia kalau dia macam moody dan merajuk dengan aku sedangkan aku x pernah kesah orang moody dan merajuk dengan aku ?

Why why why ?

Aku rasa aku sudah mula menyayangi dirinya cuma aku tak mampu meluahkan isi hati kat dia sebab aku masih rasa keperitan yang aku alami dulu . Dan aku rasa aku ego sebab aku pasti suatu hari nanti aku akan dapat dia . Erm . Ego . Tu ada dalam setiap manusia dan terutamanya lelaki macam aku . Dia pernah dikecewakan . Malah lagi teruk dari aku . Aku dapat rasa yang dia pun takut dikecewakan lagi . Aku takut kehilangan dia dan aku pernah terbaca kata2 dia bahawa dia tidak akan cari lelaki sampai dia nak kahwin . Sampai sekarang aku masih ingat ayat2 tu . Dan apabila aku nak terus terang dan tiba2 aku teringat ayat tu terus aku patahkan niat .

Btw , kepada si DIA , inilah perasaan saya dekat awak . Saya segan dengan awak :) Saya minta maaf . Saya cuma nak kata yang saya suka suka suka sangat sangat sangat dekat awak . Saya sayang awak . Tu ja :)

Thanks kerana awak wujud dalam hidup saya dan saya gembira berkenalan dengan awak :)

No comments:

Post a Comment

Friends Frienz Friendzes :)