nuffnang

Thursday, June 30, 2011

Transformers 3 memang sangat mengkhusyukkan :P

Hari nie pada pukul 11 aku merajinkan diri untuk bangun melihat movie TRANSFORMERS 3 yg sudah lama aku nanti2 kan . klu bukan sebab movie nie aku dpt rasa mungkin esk pagi kot baru bangun sebab hari nie takdak class . so , memang show la tido dengan angin kencang bagaikan ribut dan hujan mencurah2 ke muka semalam . muahahahaha :p pastu aku siap2 jumpa kwn2 dekat campus . ramai takdak tadi . sedih :( masing2 cancel last min . grrrr -.- tapi takpa . still ada lagi kawan2 nak tgk . seramai 10 orang tadi . ada naik keta pi mid tapi aku naik train ja memandangkan aku tidak punya dan tidak mampu nak ada keta sendiri . muahahaha . suka kencing kan syazwan :p so , kiteorang yg naik train bertolak la pukul 1230 . awal sikit . padahal movie pkol 1415 . tapi plan hancus sbb train delay tadi . memang siiiiiiiiaaaaallllll . time macam nie lak kau nak delay . hadoi . sampai berpeluh2 aku tunggu . damn -.- so , sampai nya kiteorang di mid pada pkol 1400 . HOLY . Lagi 15 mins . Aku taknak lepas tgk trailer . Last2 melepas jugak . Memang FAK . Hadoi . Nasib baik tak mkn masa movie aku . kalau tak memang siap tauke wayang tu :P Ok . pasal movie tu aku bagi rating 5+++ sebab awek berlakon dlm tu cun +++ baek . hehehe tapi aku nak tgk Megan Fox :( kalau kau tak mencarut dekat Michael Bay tu sumpah kau bole berlakon . tapi disebabkan ke'noob'eban kau kena pecat . tension aku . nasib baik Rosie Huntington - Whiteley lawa . takdak la aku dok meroyan sangat . hehehe :p btw , cite nie memang best . korang patut tengok . menyesal tak tgk . pasnie nak layan 3D punya lak . baru rasa betul2 transformers tu kuar kat depan muka aku . nie saja nak post utk hari nie . bubui :p


rosie huntington-whiteley
Cantik gila dia nie . Tergoda I . Auwww :p


Nie saya . Serabut :p


Isndar


Hadi Kentul


Kawan2 masa tgk transformers tadi :p



From left Capix , Hadi , Ben and Fahmie


Nie dak kecik sesat . Hahaha :p

No comments:

Post a Comment

Friends Frienz Friendzes :)